Ja, hur har jag tänkt göra om den där tjocka klumpen till nånting läckert?
 
Jag ska använda mig av något jag tycker är roligt. Lyfta vikter!(inte alltför svårt att lista ut med tanke på bloggens namn) Jag ska träna enligt ett program som heter Starting Strength. Jag tänker inte skriva så mycket om det då det finns andra som redan gjort det så himla bra. Till exempel Daniel på Styrkelabbet (http://www.styrkelabbet.se/starting-strength/)
 
Jag har tränat på gym tidigare, men aldrig efter ett särskilt program, utan gått runt och gjort det jag känt för. Nu vill jag verkligen bli starkare och orka lyfta och leka med mina barn.
 
Jag har hunnit med 2 pass hittills, med början den 11 juni. När fyra veckor har gått ska jag ta nya bilder och hoppas att åtminstone någonting har hänt. Förhoppningsvis får jag mersmak som gör att jag orkar köra 4 veckor till!

Kommentera

Publiceras ej