Hej!
 
I lördags var jag på möhippa och igår när jag egentligen tänkte träna spenderade jag kvällen på akuten med yngsta dottern. Men gick och tränade idag istället, på dagen. Alltid intressant att träna andra tider än jag brukar. Kul att få se nya ansikten!
 
3x5 Knäböj
Idag med 25kg. Det gick bra. Värmde upp med stången och sen la på vikterna. Även fast det är långt ifrån max så har jag fått lite träningsvärk. Antagligen för att jag tänker på tekniken och går så djupt mina stela ben tillåter.
 
3x5 Militärpress
Här var det tungt redan förra gången, men jag klarade det och la därför på till 22,5kg. Fixade första och andra setet med okej teknik, men sista setet var jobbigt och jag fuskade lite på sista två repetionerna. Så jag tror jag ska köra på det ett pass till innan jag ökar.
 
1x5 Marklyft
Värmde ett set med bara stången, och sen la jag på 5kg, så 25kg totalt. Det gick bra och jag jobbar hårt för att göra med så rätt teknik jag bara kan.

Kommentera

Publiceras ej